Op 14 april organiseert Monuta Patricia van Vliet in samenwerking met theater Nieuwe Nobelaer in Etten-Leur de uitvaartshow DoodONgewoon. Geen alledaags avondje uit. Deze avond biedt bezoekers een show met infotainment; van improvisatietheater tot muziek en van cabaret tot readings van een medium. Om u te informeren en te inspireren.
Van Vliet: “Door de organisatie van deze avond wil ik de mensen laten zien wat er allemaal mogelijk is bij het afscheid, ook buiten de gewone kaders. Nabestaanden vertellen mij vaak over bijzondere wensen die zij hebben voor het afscheid van hun dierbare. Maar vaak zijn ze in de veronderstelling dat de uitvoering van die wensen niet mogelijk is, of zijn ze bang dat hun wensen als ‘ongewoon’ worden gezien. Ik wil mensen mee geven dat het belangrijkste is dat het afscheid past bij de overledene en dat nabestaanden met een goed gevoel kunnen terugkijken op het afscheid. Er is maar weinig wat echt niet kan. Ik zet mij er daarom ook met ziel en zaligheid voor in om ook die ogenschijnlijk onmogelijke wensen wel te vervullen."