Vriendin van Emile Ratelband plotseling overleden

• Doortje Briedé

De vriendin van Emile Ratelband is dit weekend overleden aan een hartstilstand of beroerte. Dat bevestigt Ratelband zondag aan NU.nl.

“Ik heb het nieuws gisteravond om zeven uur gehoord”, vertelt hij. “Ik was in Noorwegen, dus ik ben nu aan het terugrijden.”

“Echt verschrikkelijk nieuws, het komt uit het niets. Helemaal droevig is dat ze komende woensdag jarig zou zijn.” 

“Ik vind het vooral erg voor haar zoon, die is nog maar zestien. En mijn hart gaat ook uit naar haar ouders.”

Lees verder op nu.nl

Doortje Briedé-Bultman
  • Doortje Briedé

Emile Ratelband mag zijn overleden Gitta nog niet zien

Emile Ratelband (66) heeft zijn vrijdagnacht in haar slaap overleden vriendin Gitta de Wit (45) nog niet mogen zien. Dat mag pas als de lijkschouwing achter de rug is, vertelt de aangeslagen positiviteitsgoeroe in de Telegraaf.

,,Ze ligt nu in het mortuarium van het ziekenhuis van Brasschaat, waar haar lichaam door een patholoog-anatoom zal worden onderzocht", aldus Emile. Tot de schouwing is geweest, mag Emile niet bij haar komen in verband met DNA-onderzoek.

Lees verder op ad.nl

Doortje Briedé-Bultman
  • Doortje Briedé

Vriendin Emile Ratelband overleden aan hersenbloeding

De vriendin van Emile Ratelband is zondag overleden aan een hersenbloeding. Dat is gebleken uit de autopsie.

Dat vertelt de presentator woensdag zelf aan RTL Boulevard.

Gitta overleed zondag plotseling aan een vermoedelijke hartstilstand of een beroerte. De autopsie heeft nu duidelijkheid gegeven en Ratelband en de familie van Gitta kunnen de begrafenis gaan plannen.

Lees verder op nu.nl

Doortje Briedé-Bultman
  • Doortje Briedé

Uitvaart vriendin Emile Ratelband dit weekend

Nu Emile Ratelband weet dat zijn vriendin Gitta is overleden aan een hersenbloeding en de autopsie achter de rug is, kan hij zich met haar familie bezighouden met het regelen van de uitvaart.

De begrafenis is zaterdag om 12.00 uur op de begraafplaats van Den Bosch. “Daar zal het definitieve afscheid van mijn Gitta zijn”, vertelt Emile aan bekendeburen.nl.

Lees verder op telegraaf.nl

Doortje Briedé-Bultman
  • Doortje Briedé

Emile Ratelband begraaft Gitta zaterdag

Nu Emile Ratelband weet dat zijn vriendin Gitta is overleden aan een hersenbloeding en de autopsie achter de rug is, kan hij zich met haar familie bezighouden met het regelen van de uitvaart. De begrafenis is zaterdag om 12.00 uur op de begraafplaats van Den Bosch. “Daar zal het definitieve afscheid van mijn Gitta zijn.”

Dat vertelt Emile aan de website bekendeburen.nl.

''Dat zal een zware dag voor mij en voor haar familie worden. Ik ben nu weer helemaal alleen. We hadden zoveel plannen en die gaan niet meer door. Ik zal weer een nieuwe koers in mijn leven moeten gaan varen. Ze was echt een fantastische vrouw, die een ander mens van me heeft gemaakt", vertelt Emile.

Lees verder op rtlnieuws.nl

Doortje Briedé-Bultman
  • Doortje Briedé

Vriendin Emile Ratelband wordt begraven in Den Bosch

Gitta de Wit, de vriendin van Emile Ratelband die vrijdagnacht plotseling overleed, wordt zaterdag begraven. De begrafenis vindt plaats in Den Bosch. Het is voor Ratelband zijn definitieve afscheid van de vrouw met wie hij tien maanden een relatie had.

Ratelband vertelt aan Bekendeburen.nl dat zaterdag een zware dag voor hem zal zijn. ,,Ik ben nu weer helemaal alleen. We hadden zoveel plannen en die gaan niet meer door.''

Lees verder op ad.nl

Doortje Briedé-Bultman
  • Doortje Briedé

Emile Ratelband neemt afscheid van Gitta

Op zaterdagochtend heeft Emile Ratelband zijn vriendin Gitta naar haar laatste rustplaats gebracht.

Tsjakka-icoon Emile Ratelband was zichtbaar aangedaan bij de afscheidsceremonie. Vrienden en familie van Gitta konden op zaterdag om 12:00 uur de laatste eer betuigen aan de Emile's geliefde. Bij de kerk was flink wat beveiliging opgesteld voor en tijdens de besloten dienst.

Het zijn moeilijk dagen voor Emile die openlijk zoekt naar steun en kracht om deze periode door te komen. Over de dienst liet hij eerder weten: “Het is een familieaangelegenheid. Zij hebben de regie.” Emile zei wel gekend te zijn in een en ander rond de uitvaart.

Lees verder op telegraaf.nl

Doortje Briedé-Bultman