Anno Nu Uitvaartverzorging is een kleinschalige, persoonlijk uitvaartonderneming actief in Noord Holland. Petra van der Meer van Anno Nu Uitvaartverzorging vertelt: “Wanneer een dierbare overlijdt, staat de wereld even stil . In de dagen die hierna volgen zal er veel geregeld moeten worden om invulling te geven aan het naderende afscheid. Graag sta ik u hierin bij en help ik u bij het maken van de juiste keuzes. Stap voor stap, want u hoeft niet alles al op de eerste dag te beslissen. Ik bied u houvast en rust in de hectische dagen die een overlijden vaak met zich meebrengt.”
“Mijn begeleiding kenmerkt zich door warme betrokkenheid, grote flexibiliteit en oog voor detail en uw budget. Ik sta open voor ideeën en onderzoek alle mogelijkheden zodat het afscheid past en aansluit op al uw persoonlijke wensen, immers: Een afscheid is een herinnering voor het leven”.
Anno Nu Uitvaartverzorging verzorgt een crematie of begrafenis van het begin tot het einde. In alle rust bespreken we met u eerst waar de plek van opbaren zal zijn. Dit kan thuis of in een rouwcentrum naar keuze waarvan enkele over een 24-uurs kamer beschikken, ook wel familiekamer genoemd. Deze kamer geeft u de mogelijkheid om op elk gewenst moment, zonder afspraak, uw overleden dierbare te bezoeken.