Roos Giesen van der Sluis, de echtgenote van Ernst Daniel Smid, is donderdag overleden. Roos is overleden aan de gevolgen van alvleesklierkanker. Ze is 47 jaar geworden.
'Wat kan liefde pijn doen. Hoe kan ik je loslaten? Ik ben aan je gebakken, koningin van mijn leven. Ik zal verder moeten, maar met vreselijke tegenzin. De tijd zal een hele kluif aan ons hebben.' Met deze woorden nam Ernst Daniël Smid gisteren afscheid van zijn grote liefde Roos Giesen van der Sluis.
De bariton sprak de woorden niet zelf uit, maar liet ze voorlezen door een goede vriend. De afscheidsdienst geschiedde in een volle stadsschouwburg van Amstelveen.
In de zaal zaten naast de zichtbaar intens verdrietige operazanger en zijn drie kinderen Coosje, Geert en Lieneke tal van vrienden en collega's als Henk Poort, Ben Cramer, Willeke van Ammelrooy, Rene Froger, Danny de Munk en Pia Douwes. Zij bewezen de vorige week overleden Roos de laatste eer. Zij stierf op 47-jarige leeftijd na een jaar vechten aan de gevolgen van alvleesklierkanker.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?