Het is 12½ jaar geleden dat Monica Beers de stap zette om een eigen uitvaartonderneming te beginnen. In al die jaren heeft zij op een persoonlijke, stijlvolle en betrokken wijze unieke uitvaarten verzorgd in deze regio. Om hier meer over te vertellen organiseert zij deze maand kennismakingsbijeenkomsten in Enkhuizen en Medemblik.
“Op 1 oktober 2000 startte ik mijn eigen uitvaartonderneming Uitvaartverzorging Monica Beers. Nu 12½ jaar later vind ik het nog steeds mooi en dankbaar werk. Ik ben ook blij dat ik dit, doordat ik als zelfstandig ondernemer gestart ben, op mijn eigen wijze vorm heb kunnen geven”, aldus Monica. “Mijn kracht is dat ik nabestaanden vanaf het eerste contact helemaal persoonlijk begeleid. De totale uitvaart wordt dus door één en dezelfde persoon begeleid. Ook de laatste verzorging van de overledene doe ik vaak samen met de familie. Ik geef de mensen altijd de tijd, de ruimte en de informatie om een persoonlijk afscheid te organiseren wat bij hen en bij de overledene past. In plaats van standaardoplossingen, wil ik samen met u een passend en waardig afscheid organiseren.”