Mieke Greveling verstrekt uitvaarthulp op maat

• Doortje Briedé

Goed luisteren naar de mensen en met passende oplossingen komen. Het zijn kwaliteiten die Mieke Greveling vaak worden toegedicht. Zij besloot om haar hart te volgen en van die kwaliteiten gebruik te gaan maken. Met ingang van 1 juni is ze als zelfstandig uitvaartbegeleider van start gegaan.

“Ik heb een HBO-opleiding voor uitvaartbegeleiding gevolgd en heb ervaring in de branche opgedaan”, meldt Greveling. “Nu ben ik zo ver dat ik een uitvaart van A tot Z kan verzorgen, helemaal uitgaand van de wensen van de cliënt.”

Lees verder

Mieke Greveling: “Er is meer mogelijk

dan men denkt; je kunt een uitvaart heel

individueel invullen.”

• Doortje Briedé

Mieke Greveling Uitvaartbegeleiding (Enschede)

Afscheid nemen van een dierbare is een ingrijpende gebeurtenis. Echt en oprecht afscheid nemen is juist daarom zo belangrijk. Dit kan nabestaanden kracht geven weer verder te gaan. Mieke Greveling Uitvaartbegeleiding staat voor afscheid nemen met zorg en persoonlijke aandacht. Ieder mens is uniek. Daarom is ook ieder afscheid uniek.

Mieke Greveling : “Samen met u geef ik stap voor stap vorm aan het afscheid. In de dagen rondom de uitvaart kunt u daarbij dag en nacht op mij rekenen en ondersteun ik u in dit proces. Na een overlijden moet er in korte tijd veel geregeld worden. Ik neem daarvoor juist graag de tijd en rust, zodat u tot een goede beslissing kunt komen.”

Lees verder op uitvaart.nl

Doortje Briedé-Bultman